SİPARİŞLER

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uygun olacağını düşündüğünüz doğru bedeni seçerek "Sepete Ekle" butonuna tıklayın (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.).

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da siparişinizi tamamlamak için "Sepete Git" butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz varsa Kampanya Kodu / Kupon" alanına yazarak "Uygula" butonuna basın. Sonraki adıma geçmek için "Sepeti Onayla" butonuna basın.

4- Teslimat Seçenekleri alanında tercih ettiğiniz teslimat adresini seçtikten sonra ödeme adımına geçebilirsiniz.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- "ÖDEMEYİ TAMAMLA" butonuna tıklayın, siparişiniz oluşturuldu!

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonunu numaranızı girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız;

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.

Mağazadan oluşturduğum siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız ;

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.

Tarafınıza iletilen kargo takip linkinden siparişinizin kargo hareketlerini görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "İPTAL" butonu aktif olacağı için iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizin faturası kesilip kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımlarını izleyin.

Mağazadan oluşturduğum siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Mağazalarımız aracılığı ile oluşturduğunuz siparişlerinize ait iptal taleplerinizi siparişi oluşturduğunuz mağazaya veya iletişim kanallarımız üzerinden bize iletebilirsiniz.

Siparişinizi teslim aldıktan sonra, sadece mağazalarımızdan iade edebilirsiniz. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız..

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. İptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise; faturalandırılmış olup iptali yapılamaz.

• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.

* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin ve “Uygula” butonuna basın.

* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.

2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde, kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürün kampanyaları ve kupon aynı anda kullanılamamaktadır.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürünler için mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz.

Güncel stok bilgilerimiz için Müşteri Hizmetleri kanallarımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim hasarlı ulaştı, ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa ya da paket adedi yanlışsa:

1- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

2- Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturun.

3- Teslim aldıktan sonra fark edilen durumlarda ise, “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin. Kargo paketinizin üzerinde bulunan e-irsaliyesi/fatura ile birlikte "Hasarlı Ürün" işaretlemesi yaparak, satıcı adresine iade gönderimlerinizi gerçekleştirmelisiniz.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile "İletişim" bölümümüzden irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş, ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine "Tutanak" tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

4. Durumla ilgili sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Siparişim iptal edilmiş, nasıl bilgi alabilirim?

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da SMS'ten öğrenebilirsiniz.

Sorularınız için sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Ürünüm neden Nine West kolisinde/poşetinde gelmedi ?

Ürünler Nine West kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Ürün/lerimiz için satış sonrası hizmet süremiz 6 aydır. Ürününüzün incelemeye alınması için Türkiye' deki size en yakın mağazamızı e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.

Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 14 iş günüdür.

İnceleme sonucunda ;

• Uygulanacak işlem tedarikçi firmanın vereceği rapora göre belirlenir.

• Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.

• Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda üretici firma kararına göre aşağıdaki 3 alternatiften biri uygulanır.

o Onarım

o Değişim

o Ücret İadesi

İPUCU: Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Sitemizin üst bölümünde yer alan "Arama" çubuğundan ürün, marka, model, renk vb. detayları kategoriler arasında kolaylıkla arayabilirsiniz. Çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz. Örneğin; kırmızı babet, beyaz spor ayakkabı, ışıklı ayakkabı gibi aramalarla tüm model ve markaları görüntüleyebilirsiniz.