1.Hesap oluşturmak için ne yapmalıyım?
  • Web sitemize girdikten ya da mobil uygulamamızı indirdikten sonra “Üye Ol” işlemlerini takip ederek kolaylıkla hesap oluşturabilirsiniz.
  • Giriş sayfasında bulunan “Üye Ol” a tıklayın.
  • İsim, soyisim, e-mail, telefon numarası ve hesabınıza giriş için kullanacağınız şifrenizi doldurduktan sonra “Üye ol” butonuna tıklayın.
  • Şifrenizi dilediğiniz zaman “Hesabım” alanındaki “Hesap Bilgileri” sekmesinden değiştirebilirsiniz.
2.Nasıl Sipariş Verebilirim
  • Beğendiğiniz ve satın almak istediğiniz ürünleri seçin ve sepete ekleyin. Sepete Ekle butonuna basıldığında ürün İnternet mağazası stoklarında bulunuyorsa sepete eklenir. Sepete ürünleri ekledikten sonra alışverişe devam edebilirsiniz.
  • Üst köşede görünen küçük alışveriş sepetinin üzerine geldiğiniz zaman “Sepete Git” ve “Siparişi Tamamla” seçenekleri çıkacaktır. Sepetteki ürünleri görüntülemek ve sepetinizi düzenlemek isterseniz “Sepete Git” butonuna basmalısınız. Bu aşamada sepeti onaylayabilir ve adres, ödeme aşamalarına devam edebilirsiniz veya alışverişinize devam edebilirsiniz. “Siparişi Tamamla” butonuna basıldığında ise adres bilgilerinin girileceği ardından ödeme işlemlerinin yapılacağı sayfaya yönlendirileceksiniz.
  • Ödeme adımına geçip, ödeme yönteminizi seçin ve bilgilerinizi girin. Sipariş aşamasında hata/eksiklik olduğunu fark etmeniz halinde önceki adımlara geri dönebilir ve bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda “Mesafeli Satış Sözleşmesini ve Ön Bilgilendirme Formu’nu okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucuğu işaretleyin. “Ödemeyi Tamamla” butonuna tıklanması ardından sistem tarafından sipariş onaylanır ve siparişinizi tamamlanır.
3.İptal ve İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?
Sipariş iptali ancak “Siparişiniz Alındı” veya “Siparişiniz Hazırlanıyor” aşamasındayken gerçekleştirilebilir. Bu aşamada siparişin iptal edilebilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
a)Üye için sipariş iptali
Alıcı tarafından Platform’a üye girişi yapılır. Ardından Siparişlerim>Sipariş Detayı>Sipariş İptal bağlantısı tıklanarak iptal nedeni seçilir. Son aşamada “İptal Et” bağlantısına tıklanır ve sipariş iptal edilir.
b)Ziyaretçi için sipariş iptali
Alıcı tarafından Platform’a giriş yapılır. Ardından “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklanır. Açılan ekranda cep telefonu numarası ve sipariş numarası alanları doldurulur ve “Doğrulama Kodu Gönder” bağlantısına tıklanır. Alıcı’nın iletişim numarasına gönderilen mesajda belirtilen kod,onay kodu alanına yazılarak “Onayla” bağlantısına tıklanır. Sipariş detayı ekranında yer alan “Sipariş İptal” bağlantısına tıklanır. Son aşamada iptal nedeni seçilerek “İptal Et” bağlantısına tıklanır ve sipariş iptal edilir. Sipariş Alıcı’ya teslim edildikten sonra cayma hakkının kullanılabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
c)Üye tarafından ürünün iade edilmesi
Alıcı tarafından Platform’a giriş yapılır. Ardından Siparişlerim>Sipariş Detayı bağlantısına tıklanarak “Sipariş Detayı’na ulaşılır ve “Kolay İade” bağlantısına tıkladıktan sonra talep edilen bilgiler girilerek “İade Talebini Oluştur” bağlantısına tıklanır. Ardından Alıcı’ya bildirilen iade kodu ile ürünü 10 iş günü içinde kargoya verilir. 10 iş günü içinde kargoya verilmemesi halinde yeniden kod alınması gerekir.
d)Ziyaretçi tarafından ürünün iade edilmesi
Alıcı tarafından Platform’a giriş yapılır. Ardından Sipariş Takibi bağlantısına tıklanır. Açılan ekranda cep telefonu numarası ve sipariş numarası alanları doldurulur ve “Doğrulama Kodu Gönder” bağlantısına tıklanır. Alıcı’nın iletişim numarasına gönderilen mesajda belirtilen kod, onay kodu alanına yazılarak “Onayla” bağlantısına tıklanır. Bu işlem sonrasında sipariş detayına ulaşılır. Son aşamada “Kolay İade” bağlantısına tıklandıktan sonra talep edilen bilgiler girilir ve “İade Talebini Oluştur” bağlantısına tıklanarak Alıcı’ya bildirilen iade kodu ile ürün 10 iş günü içerisinde kargoya verilir. 10 iş günü içinde kargoya verilmemesi halinde yeniden kod alınması gerekir.
4.İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?
  • Talebiniz doğrultusunda iptal edilen hesabınızı yeniden etkinleştirmek için mh@ninewest.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
4.Kişisel Verilerin Korunması
  • FLO Mağazacılık elektronik ticaret işlemleri nedeniyle tüketicilerden elde ettiği kişisel bilgi ve verileri 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile tamamen uyumlu bir şekilde işlemekte ve gizli tutmaktadır. Flo Mağazacılık tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere https://ninewest.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi linkinden; Gizlilik ve Çerez politikasına ilişkin detaylı bilgilere ise https://www.ninewest.com.tr/gizlilik-ve-cerez linkinden ulaşabilirsiniz.
5.Mesafeli Sözleşmelerin Saklanması
  • Elektronik ticarete ilişkin sözleşmeler ve yapılan işlemlere ait kayıtlar FLO tarafından 3 yıl süreyle elektronik ortamda muhafaza edilmektedir.
7. Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları
  • www.ninewest.com.tr ile müşteri arasında doğacak uyuşmazlıklarda Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde doğrudan müşterinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.