SİPARİŞLER

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uygun olacağını düşündüğünüz doğru bedeni seçerek "Sepete Ekle" butonuna tıklayın (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.).

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da siparişinizi tamamlamak için "Sepete Git" butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz varsa Kampanya Kodu / Kupon" alanına yazarak "Uygula" butonuna basın. Sonraki adıma geçmek için "Sepeti Onayla" butonuna basın.

4- Teslimat Seçenekleri alanında tercih ettiğiniz teslimat adresini seçtikten sonra ödeme adımına geçebilirsiniz.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- "ÖDEMEYİ TAMAMLA" butonuna tıklayın, siparişiniz oluşturuldu!

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonunu numaranızı girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız;

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.

Mağazadan oluşturduğum siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız ;

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.

Tarafınıza iletilen kargo takip linkinden siparişinizin kargo hareketlerini görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "İPTAL" butonu aktif olacağı için iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizin faturası kesilip kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımlarını izleyin.

Mağazadan oluşturduğum siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Mağazalarımız aracılığı ile oluşturduğunuz siparişlerinize ait iptal taleplerinizi siparişi oluşturduğunuz mağazaya veya iletişim kanallarımız üzerinden bize iletebilirsiniz.

Siparişinizi teslim aldıktan sonra, sadece mağazalarımızdan iade edebilirsiniz. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız..

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. İptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise; faturalandırılmış olup iptali yapılamaz.

• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.

* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin ve “Uygula” butonuna basın.

* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.

2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde, kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürün kampanyaları ve kupon aynı anda kullanılamamaktadır.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürünler için mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz.

Güncel stok bilgilerimiz için Müşteri Hizmetleri kanallarımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim hasarlı ulaştı, ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa ya da paket adedi yanlışsa:

1- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

2- Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturun.

3- Teslim aldıktan sonra fark edilen durumlarda ise, “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin. Kargo paketinizin üzerinde bulunan e-irsaliyesi/fatura ile birlikte "Hasarlı Ürün" işaretlemesi yaparak, satıcı adresine iade gönderimlerinizi gerçekleştirmelisiniz.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile "İletişim" bölümümüzden irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş, ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine "Tutanak" tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

4. Durumla ilgili sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Siparişim iptal edilmiş, nasıl bilgi alabilirim?

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da SMS'ten öğrenebilirsiniz.

Sorularınız için sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Ürünüm neden Nine West kolisinde/poşetinde gelmedi ?

Ürünler Nine West kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Ürün/lerimiz için satış sonrası hizmet süremiz 6 aydır. Ürününüzün incelemeye alınması için Türkiye' deki size en yakın mağazamızı e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.

Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 14 iş günüdür.

İnceleme sonucunda ;

• Uygulanacak işlem tedarikçi firmanın vereceği rapora göre belirlenir.

• Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.

• Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda üretici firma kararına göre aşağıdaki 3 alternatiften biri uygulanır.

o Onarım

o Değişim

o Ücret İadesi

İPUCU: Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Sitemizin üst bölümünde yer alan "Arama" çubuğundan ürün, marka, model, renk vb. detayları kategoriler arasında kolaylıkla arayabilirsiniz. Çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz. Örneğin; kırmızı babet, beyaz spor ayakkabı, ışıklı ayakkabı gibi aramalarla tüm model ve markaları görüntüleyebilirsiniz.
Ürünlerin stok durumuna nasıl bakabilirim ?
Güncel stok bilgilerimiz için Müşteri Hizmetleri kanallarımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Kredi kartı puanımla ödeme yaparak sipariş verebilir miyim?
Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
Üye değilseniz; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefon numaranızı girerek "Sipariş" sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde ve kargo firması işleme aldığında gönderilen e-posta ya da SMS bilgilendirmesinden de takip edebilirsiniz.

E-BÜLTEN / İLETİŞİM TERCİHLERİM

E-Bülten üyesi nasıl olabilirim?
Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan "Giriş Yap" sekmesinden öncelikle üye girişi yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünde "İletişim Tercihlerim" sekmesinden tercihlerinizi seçip “Güncelle” butonuna basarak haber bülteni üyeliğinizi oluşturabilirsiniz..
E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?
Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan "Giriş Yap" sekmesinden öncelikle üye girişi yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünde "İletişim Tercihlerim" sekmesinden seçimlerinizdeki işaretleri kaldırmanız sonrasında “Güncelle” butonuna basarak haber bülteni üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor, ne yapmalıyım?
Talebinizi sitemiz üzerinden ilettikten sonra 48 saat geçmesine rağmen hala bülten alıyorsanız; iletişim bölümümüzden konuyu bize iletebilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler, ürün detay sayfasında belirtilen "Tahmini Kargoya Teslimat" tarih aralığında kargo firmasına teslim edilir.

Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.

Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargo Takip" linkinden takip edebilirsiniz.

Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Sipariş kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi maili geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.

1- Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden.

2- ninewest.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim" sekmesinde bulunan Kargo Takip başlığından.

3- Üye değilseniz; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek "Sipariş" sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.

Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat ücreti var mı?

Ürünlerimiz için 1750 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz olup 1750 TL altı siparişlerde ise kargo ücreti 49,99 TL ' dir.

Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş, adres değişikliği yapabilir miyim?
Oluşturulan siparişiniz için adres değişikliği yapılamamaktadır.
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapabilirim?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi kargo şubesinden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

3 iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir ve ücret iade süreciniz başlatılır.

İade süreciniz için detaylı bilgiye "İADE" başlığından ulaşabilirsiniz.

Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Tahmini kargoya teslimat tarihi geçen ve adresinize ulaşmayan siparişleriniz için, sipariş numaranız ile birlikte iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Sipariş gönderimlerinde anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları; Aras Kargo, Hepsijet, Kargoist, Kargomsende, MNG Kargo, UPS Kargo ve Yurtiçi Kargo'dur. Sipariş oluştururken ayrıca kargo firma seçimi yapılamamaktadır. Diğer satıcı firmaların anlaşmalı olduğu kargo firmaları değişiklik gösterebilmektedir.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisinin sizden ekstra ücret istemesi durumunda, lütfen müşteri hizmetlerimizle irtibata geçiniz.
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.

İADE

İade politikanız nedir?

1. Ürünlerimiz için iade süresi fatura tarihi itibari ile 30 gündür.

2. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları takip edin.

3. Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması aracılığı ile iade edebilirsiniz.

4. Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

5. Kozmetik/ kişisel bakım ve iç giyim ürünleri, mayo, bikini;

• Ambalajı açılmamış

• Denenmemiş

• Bozulmamış

• Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

6. Ürünler kullanılmış, yıpranmış ya da yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.

İade işlemini nasıl yapabilirim? İade kargo kodunu nasıl oluşturabilirim ?

1. ninewest.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim"e gidin.

2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. İade kargo kodu alabilmeniz için siparişinizin "Sipariş Teslim Edildi" statüsünde olması gerekir.

3. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefon numaranızı girerek sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.

4. “Kolay İade” butonuna basın.

5. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

6. Kargo seçiminizi yapın.

7. Ekranda çıkan iade kargo kodunuz "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numaranıza gönderilen SMS'ten de ulaşabilirsiniz.

8. İade edilecek ürünlerle birlikte e-irsaliye/faturanızı tek bir pakete koyun.

9. Paketi iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 10 iş gününü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Satın alınan ürünlerin iade süresi, faturalanma tarihi itibari ile 30 gündür.

İPUCU: Teslim aldığınız ve "Teslim Edildi" statüsüne gelmeyen siparişleriniz için "Teslim Aldım" butonunu kullanarak siparişinizin durumunu güncelleyebilir iade kodunuzu oluşturabilirsiniz.

Mağazadan oluşturduğum siparişimin değişim ve iadesini nasıl yapabilirim?

Teslim aldığınız siparişinizin, faturalama tarihi itibariyle 30 gün içerisinde iade, 60 gün içerisinde değişim işlemini mağazalarımızdan yapabilirsiniz. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

Üye kullanıcıysanız; ninewest.com.tr ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünde "Siparişlerim" sekmesinden,

Üye olmadan verilen siparişlerde ise; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sekmesinden,

Aynı zamanda kolay iade talebi oluşturduktan sonra üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajı ve SMS bilgilendirmesinden ulaşabilirsiniz.

Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini mağazalarınızdan yapabilir miyim?

Ürünlerimiz için faturalama tarihi itibariyle 30 gün içerisine iade, 60 gün içerisinde mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz. Trendyol, Hepsiburada, N11 vb. satış kanalları aracılığıyla satın alınan ürün/ler için mağazalarımızdan değişim yapılmaktadır ancak iade işlemi yapılamamaktadır.

Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün e-irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.

Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise, iade kodu alarak ürününüzün iade sürecini başalatabilirsiniz. İade kodu oluşturma adımları ile ilgili detaylı bilgiye "İade işlemini nasıl yapabilirim?" bölümünden ulaşabilirsiniz.

Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız.tıklayınız.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

• Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

• Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.

• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir.Kredi / debit karta yapılan iade tutarınızın hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişebilir.

İPUCU:

ninewest.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

"Kolay İade Kodu" aldığınız ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığıyla ÜCRETSİZ olarak iade gönderebilirsiniz.

İade kodu alınmadan kargo ile gönderilen siparişler için kargo ücreti, müşterilerimiz tarafından ödenmektedir. Ayrıca anlaşmalı kargo firması dışında farklı kargo ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.

Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflardan firmamız sorumluluğunda değildir.

NOT: İade gönderimlerinde anlaşmalı kargo firma bilgisini "Kolay İade" adımında görüntüleyebilirsiniz.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?
Ürünlerinizi tek seferde, iade kodu alarak aynı paket ile iade edebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

HESABIM

Nasıl üye olabilirim?
Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Üye Ol" seçeneğine tıklayıp gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Sitemize üye olmak için Facebook, Google veya Apple hesabınızı da kullanabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Öncelikle "Üye Girişi" yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" bölümünde "Kullanıcı Bilgilerim" sekmesinden ad, soyad ve telefon numarası bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra sitemizde ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" bölümünde "Şifre Değişikliği" sekmesinden şifre değişikliği yapabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapamıyoruz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
“Üye Giriş” sayfasında yer alan "Şifremi Unuttum" butonunu tıklayarak yeni bir şifre talep edebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üye olmadan sadece e-posta ve adres bilgileriniz ile alışveriş yapabilirsiniz. Sipariş aşamasında satış sözleşmesini kabul etmeniz gerekmektedir. Kampanyalar, son fırsatlar ve yeniliklerden öncelikli haberdar olup, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz. Üye olmak için tıklayınız.
Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
İptal etmek istediğiniz üyelik hesabınıza ait e-posta bilgilerinizi iletişim kanallarımızdan bize iletebilirsiniz.
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum, ne yapabilirim?
Aktifleştirmek istediğiniz üyelik hesabınıza ait e-posta bilgilerinizi iletişim kanallarımızdan bize iletebilirsiniz.

ÖDEME

Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Ürünlerimiz için kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz. "Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?" bölümünden detaylarını kontrol edebilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Ürünlerimiz için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Kredi kartı puanımla ödeme yaparak sipariş verebilir miyim?
Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulabilmektedir. Taksit imkanı sunan bankalar ve taksit sayılarına ürün sayfasında “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz.
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.

* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin sonra “Uygula” butonuna basın.

* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.

2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürünlerin kampanyaları ve kuponlar aynı anda kullanılamamaktadır.

Mevcut indirim kuponumu/kodumu kullanamıyorum?

İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.

•“Hesabım" bölümüne gidin.

•“İndirim Kuponları“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve kullanım detaylarını görüntüleyin.

• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçin.

İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:

• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.

• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Ödeme sayfasında "Kredi Kartımı Sakla" kutucuğuna tıklayarak kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?
3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır. Sitemizde tüm ödemeler 3D güvenli ödeme ile gerçekleştirilmektedir.

FATURA

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Ürünlerimiz teslimat adresine e-irsaliyesiyle gönderilmektedir. Fatura ise siparişiniz faturalandırıldıktan sonra 7 gün içerisinde hesabınızda kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Ayrıca faturanıza üyelik hesabınızdan siparişlerim sayfasından da ulaşabilirsiniz.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır.
Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
Adres bilgilerinizi kayıt ederken fatura tercihinizi "Kurumsal Fatura" olarak seçmeniz ve istenilen bilgileri eksiksiz doldurmanız yeterli olacaktır.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?
Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından görünmez.

ninewest.com.tr HAKKINDA

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
Satılan ürünler orijinal mi?
ninewest.com.tr aracılığıyla satılan tüm ürünler orijinaldir.
Mağaza bilgilerinize nasıl ulaşabilirim?
Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen  tıklayınız. .
Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’na nereden ulaşabilirim?
Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’na bu linkten ulaşabilirsiniz.
Gizlilik politikanız nedir?
Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz.